2011. szeptember 24., szombat

Vajon mi lehetne a megoldás?

A szép időt kihasználva ma leszedtem a függönyöket és ablakot mostam a Stúdióban, épp ezért a cégtáblát is bevettem. Mégis odajött egy néni hozzám és elmesélte bánatát. Azt hiszem tudtam egy kicsit segíteni neki, de utána elgondolkoztam azon, hogy mennyire magukra vannak hagyva az idős emberek. Rengeteg értékes tudásuk van, de senki nem kíváncsi rá. A néni virágos volt valamikor, ezért azt javasoltam neki, hogy rendezzen olyan délutánokat, ahol megmutatja másoknak, hogy hogyan lehetnek kreatívak. És ezt nem szakmaként, hanem csak úgy. Így lennének emberek körülöttük, és az emberek is olyan tudással gyarapodhatnak, amivel jobban éreznék magukat. Nem mondom, hogy a néni meg fogja ezt tenni, de talán művelődési házakban lehetne ilyen programokat létrehozni.
Vélemény?

Nincsenek megjegyzések: